Mindfulness Tip van Meditatiecoach

Mindfulness Tip: Doe deze oefening 1 of 2 keer per dag, leer bewust te ontspannen bij stress-vermoeidheid-burnout en maak gebruik van deze simpele maar praktische oefening.

Ontspanning begint bij de ADEMHALING, kies er voor om 1 of 2 keer per dag een MINDFULNESS oefening te doen. Door bewust in en uit te ademen, met een positieve affirmatie geef je lichaam en geest toestemming om te ontspannen.

Voel je dat de spanning in je lichaam toeneemt, roep je zelf dan een halt toe. Haal een paar keer diep adem en laat bij de uitademing  alle spanning en gedachten los. Voel en ervaar wat een simpele oefening al voor je kan doen.

Zit je op kantoor en voel je de werkdruk en spanning in je nek of lichaam. Roep jezelf dan even terug en haal een paar keer diep adem, geef jezelf de toestemming om te ontspannen.

Dit kun je ook heel ongezien doen als je staat te wachten in de rij voor de kassa.

Of op het schoolplein als je staat te wachten op je kind of kinderen.

Zo zijn er een aantal momenten dat je heel bewust bezig kunt zijn met ontspanning, je zult ervaren als je dit toepast dat je minder moe wordt en dat je energie toeneemt.

Kies er voor om bewust te ontspannen via je ADEMHALING

 

 

Breathe in Love Breathe out Love
Breathe in Love
Breathe out Love

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *